Tisdag

Ja, dagarna går framåt och snart är det helg (igen)!

Idag började vi vid tio och hade teori i bygghallen i cirka 2 timmar. Vi fick göra en liten del av ett YTP och pratade om lite allt möjligt. Min mobil ringde även stup i kvarten...

Sedan var det lunch och maten var faktiskt god! :P Fisk och potatis för er som ville veta! ;) Vi satte oss hos målartjejerna och det är alltid lika skönt och roligt att få prata lite med dom. :D

Sedan ringde mamma (som ringde typ 8 gånger under lektionen)...

- Jaaa, det är Johanna. Nu har du ringt typ 8 gånger vill du något särskillt eller?
- Jag trodde det hade hänt dig något eftersom du inte svarde!
- Jag lever, men känner mig lite dålig så du får nog ta och komma och hämta mig! Haha, men nu ska jag ha idrott! Hej då!
- Men sluta nu! Är allt bra eller? Ring din lilla mamma när du har slutat.
- Jaaa, heej dåå!

Vilken konversation! Killarna fick sig ju ett gott skratt... :P

Efter lunchen var det som sagt var idrott. Jag var helt inställd på friidrott eftersom dom andra hade det igår, men istället blev det lacrosse och någon variant av rugby. Bättre det i alla fall! Allt utom friidrott går bra! :P
Dessutom var typ halva klassen sjuka eller så hade dom glömmt kläder så vi var inte så många, så det blev en ganska chill idrottslektion. ;)

Till sist var det ställningsbyggnad i två och en halv timme. Vi började med lite teori i liftutbildningen.

Imorgon blir det murning igen...

Nu ska jag sova!

GOD NATT! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Och var är YTP för något? Ytlig Tråkig Person eller kanske Ytbeläggning Tak Plåt? Du får tänka på att vi inte pratar samma "språk" som du ;)

Ha det bra!

2009-09-16 @ 20:00:22
Postat av: Evelina

Det var jag som skrev det tidigare inlägget, namnet föll bort...

2009-09-16 @ 20:01:24
Postat av: Johanna

Haha, Yrkes teoretiskt prov tror jag det står för... ;)



Detsamma och hälsa alla där hemma! :)

2009-09-16 @ 21:17:16
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0