Torsdag

Heeeeeeeej! :)

Gick upp vid sjutiden, åt frukost, gjorde mig iordning, hoppade i byggkläderna och cyklade iväg till nybygget.

Först hade vi samling i barracken och sedan satte vi igång att jobba. Eftersom jag blev klar med min murstock igår, så började jag göra en form till "kransen" uppe på skorstenen. :)

Efter lunch hade alla blivit färdiga, så då började vi riva allt...

Precis när jag skulle sätta sleven i fogen och börja ta bort stenen, så kom jag på att jag måste ju ta kort först! :)







När jag kom hem blev det duschen och sedan pizza från Italia! :P

Nu ska jag packa! Hemfärd tomorrow! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Magda

Ojoj det blev ju jättebra! Jag trodde faktiskt inte att det skulle bli så bra. Det var lite tveksamt i fredags :)

2009-09-18 @ 12:00:26
Postat av: Johanna

Hahah, ja det trodde du inte om mig va? ;)

Fick upp en jädrans fart i måndags när jag kom på hur man skulle göra! ;) :D

2009-09-18 @ 16:12:31
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0