Tråkig blogg...

Ja, jag har inte skrivit så mycket här på senaste tiden. Känns bara som att jag rabblar upp mina dagar i punkt och pricka och det kan ju knappast vara roligt eller intressant att läsa... :P Så ja, vad ska jag skriva???

Veckan rullar på och det händer inte så mycket i skolan...

Kan ju ta och berätta en liten rolig konversation idag mellan oss i matsalen... Ni kommer inte fatta särskilt mycket, men jag hörde inte riktigt vad Micke sa, så det blev lite roligt:

Vi sitter och pratar om Ängörundan och 100 meter och vad alla hade för tider.

Sedan frågar jag Micke vad han hoppade i höjd egentligen och han svarar 1,7 meter.

-Oj, jävlar vad högt!, sa jag.
Efter det säger Micke; 
-Men Stefan Holm hoppade ju... (kom inte ihåg vad han sa...:P) Vi kan säga 2,5 m bara för att.
Och då säger jag:
-VA??? Hoppade Stefan Woldt 2,5 m???
-Neeje, STEFAN HOLM!!!

HAHAHHAHAHA!!! För er som inte vet så är Stefan Woldt en bygglärare... :P

Nu är det slut på det roliga!

Eller nej; Simon hittade även ett knallila läppstift idag när han skulle cykla hem, som låg på backen. Han frågade på skoj om det var mitt. Sedan trodde jag att han skulle slänga iväg det igen, men han stoppade ner det i fickan och sa att det kan vara bra att ha! HAHAHA! Det tyckte jag var liiite roligt... :P

Ja, skolan blir i alla fall aldrig tråkig... :P

NU ÄR DET SLUT PÅ DET ROLIGA!!!

Ska lägga mig och läsa i svenskaboken nu!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jag trodde att vi skulle få se lite inredningsbilder nu när du fått hem bokhyllan.

2009-10-01 @ 10:16:49
Postat av: Johanna

Haha, nej! Du får väl komma ner hit om du ska se det! ;)

2009-10-01 @ 16:57:19
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0