Fest

Igår efter skolan kom mina föräldrar och vi hade utvecklingssamtal med Mats och det gick hur bra som helst. ;)

Sedan mötte jag Magda vid stationen och allihopa gick och åt mat på Athena. :P

Efter det skjutsade mamma och pappa oss till lägenheten och dom åkte hem till Fliseryd. Magda och jag gjorde oss iordning och Rebecka kom också. :)

Efter en stund tog vi stadsbussen in till stan och gick och satte oss på cafecorner och där mötte vi även Emma och Agnes, innan vi gick till Bistro. :)

Väl inne på Bistro så var det jättemycket folk och därför blev det även vääääldigt trångt, det gick knappt att dansa. Alltså, det var lite för mycket folk så vid halv ett någon gång begav oss Magda och jag hemåt igen nöjda med kvällen, men resten av gänget stannade kvar. Men det var en mycket rolig kväll! :D







/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0