Hemma igen

Heej! :)

Bloggen har tyvärr hamnat åt sidan just nu och kommer göra det i helgen också. Den här veckan har det varit fullt upp och helgen lär inte heller bli så lugn. Imorgon blir det en heldag med ledarna och styrelsen i FIBK för vi ska nämligen till Boda Borg och på söndag är det dansuppvisning i Mönsterås, så då går typ halva dagen bort där. Men det kommer nog bli kul, men jag lär vara trött på söndag: :P

Hur som helst: Nu är jag äntligen hemma i Fliseryd igen, så skönt alltså. Jag har precis packat upp allt och Evelina och jag ska göra mat nu tills Albin kommer hem ifrån skolan. :)

I skolan hade vi nationellt prov i svenska, vi gjorde skrivningsdelen och hade fem timmar på oss. Jag gick efter typ två och en halv timme och helt ärligt alltså, jag vet inte alls hur det gick... Godkänt borde jag ju få, men näe jag tror inte det blev bättre än så. Alla satt jättetrång eftersom hela byggprogrammet var i hörsalen, både tvåor och treor. Hela byggprogrammet var det nog inte, men alla Saras klasser i alla fall. Det är en väldigt lättnad att ha det här gjort och nu har vi "bara" det muntliga talet kvar på onsdag. Underbart eller inte...

Ikväll är det den näst sista dansträningen innan vi tar sommarlov. Det ska faktiskt bli skönt med lugna fredagar framöver. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0