Hermes House Band - Country Roads

Alltså, den här låten väcker så himla mycket minnen... :)

För ungefär fem år sedan, när jag var som mest inne i min "countryperiod"; Det var kort kjolar, cowboyhatt, boots... ja, you name it! ;) Hur som helst då var i alla fall jag, Magda och Mathilda med och uppträdde med just den här låten på "Körensshow" och Fliserydsdagen. Hahaha, det var nog det ett av dom bästa uppträdandena som vi gjort, med tanke på att det är EN HEL DEL. Trots att vi glömde bort texten och lyckades dra ut sladden till ena micken så var det grymt roligt. :) Vi hade allihop likadana kjolar, linnen och hattar. Vilka tider alltså! :)



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Personligen tycker jag att "Nashville covern" är bättre, trots de falska tonerna :P

Ha det bra!

2010-04-21 @ 18:43:05
Postat av: Johanna

Haha, den hade jag försökt att förtränga... :P

2010-04-21 @ 18:57:23
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0