Huvudvärk

Heej! :)

Jag kom hem för ungefär en timme sedan och det första jag gjorde var att slänga mig på sängen för det känns som att huvudet ska sprängas vilken sekund som helst. Fy fan alltså! Jag brukar ALDRIG ha huvudvärk (peppar, peppar...), men nu så vill jag liksom bara ligga ner och blunda eller nått... Men men, det ska väl gå över någon gång.

Jag har i alla fall fått i mig lite mat nu och även hunnit med att prata med alla där hemma, alla förutom Albin. :P Först så var det pappa, sedan Evelina och nyss ringde mamma. ;) Intresseklubben antecknar, eller vad säger ni? ;)

Skolan var som vanligt och när jag ändå skrver om allt och ingenting så kan jag passa på att skryta lite med att jag fick MVG på det muntliga nationella som jag gjorde igår!!! :D Jag hade inte ens frågat Sara, utan hon sa bara: "Jag satte högsta betyg på ditt tal igår, Johanna." Jag ville typ bara skrika rakt ut eller något för jag blev så jävla glad alltså! :D Tydligen så är just det muntliga min grej, eftersom jag har gjort bra ifrån mig på det och det känns väldigt bra. :)

Nu tror jag att jag ska gå och lägga mig och dra täcket över huvudet och sova i typ hundra år eller nått... Okej kanske inte hundra år, men tills den här förbannade huvudvärken har gått över i alla fall.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0