Måndag

Heeeej! :)

Så var det måndag igen och det känns verkligen inte som det har varit helg för det har ju varit fullt upp, men men nu är man tillbaka till verkligheten igen och som tur är så är det inte många veckor kvar nu tills apun och sommarlovet. :)

Idag hade jag först matte och ja vad ska jag säga om det mer än att jag var trött...:P

Sedan var det religion och vi fick välja om vi ville redovisa våra arbeten om sekter idag eller på torsdag och jag lyckades övertala Kristoffer att vi skulle göra det idag, så vi fick det gjort. I och med att vi har väääldigt mycket plugg just nu så är det skönt att slippa behöva tänka på det mer i alla fall. ;)

Skolmaten var verkligen inte god, så det fick bli kexchoklad istället. Samma sak ju. ;) Vad nyttiga vi är alltså...:P På matrasten hann jag även skriva ihop ett pm som skulle lämnas in till Sara idag och som jag inte har hunnit gjort, så det var bra att hinna få det gjort så hon slipper bli arg på mig. ;)

Sonny blåste såpbubblor på svenskalektionen och det gillade inte Sara... ;)







Oj, så kul det är att ha svenska... ;)



Efter skolan var det körlektion och jag tränade på trafikljus och rondeller och det gick faktiskt bra. :)

När jag sedan kom hem och skulle gå in till lägenheten så stötte jag på Hägg utanför, men eftersom han är blind så gick jag förbi honom tyst som en mus för jag hade inte tid att stå där och prata halva eftermiddagen. Fy fan vad taskig jag är. Det roligaste han vet är att prata och speciellt om sitt liv och den historien har jag redan hört fem gånger eller nått, så den kan jag redan. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0