Måndag

Hej hej! :)

Klockan ringde vid 05:45, men jag vägrade kliva upp för Pepzi låg rakt över mig och var som allra keligast, som varje måndagsmorgon eftersom han har stenkoll på när jag ska iväg till Kalmar. Han är för rolig den katten alltså, när jag kommer hem på fredagarna är han först skitsur på mig (eftersom jag har varit borta hela veckan) och jag får knappt klappa honom, men sen när jag kommer hem igen på fredagskvällarna efter dansträningen är han jättekelig. Hihi, jag älskar honom och han är verkligen speciell. :)

Vid 06:15 var jag till slut uppe på benen, fast fortfarande lite halvsovandes. ;) Dock så hann jag slänga på mig kläder och smink, packa ner det sista och göra mackor på en halvtimme, innan Ussa kom och hämtade mig. Så på väg ner mot Kalmar blev det frukost i bilen. :P

I skolan har vi haft matte, religion och svenska och när vi hade slutat var det körlektion som gällde och även idag så lyckades jag att inte köra på något eller någon, hehe. ;) Näe, det ska man kanske inte skämta om...



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0