Min syster är bäst!

Evelina, min älskade storsyster ställer alltid upp för mig och hjälper till när det behövs. Jag litar på henne till 110 procent och jag vill faktiskt påstå att jag har världens bästa storasyster. En sån som Evelina borde alla ha. Trots att vi är väldigt olika så kommer vi för det mesta överrens, men visst händer det att vi tjafsar: "Jag sätter hundra spänn..." ;)

Jag är väldigt bortskämnd med att ha så snälla och fina människor omkring mig som alltid bryr sig och ställer upp. Ni är bäst och jag älskar er! :) <3



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja du har verkligen en kanon syster och ni är båda mycket härliga tjejer kram

2010-04-27 @ 20:02:07
Postat av: Anonym

2010-04-27 @ 20:02:36
Postat av: Evelina

Jag sätter 100 spänn på att jag har världens bästa lillasyster, att hon sedan är en lite egoist är något man får leva med ;)

2010-04-27 @ 22:08:33
Postat av: Johanna

Haha, den var bra! ;)

2010-04-27 @ 22:21:19
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0