Påhitt

Som sagt var vi började ju med Bubblan och upptäckte att det var en hel del rost, mer än någon av oss trodde egentligen.

Mamma drömmer mardrömmar och tycker att vi ska strunta i Bubblan och köpa en Beetle istället, medans pappa blir mer och mer deprimerad ju mer rost vi upptäcker. Nja, riktigt så är det väl inte, men nästan... ;)

Jag försökte börja med rishögen, men överlåter nu allt till pappa och Glenn och hoppas att dom vet vad det är dom har gett sig in på. ;)

Nu är dom i alla fall på väg till Västerås/Eskilstuna ja, där i trakterna någonstans och hämtar delar. I höstas åkte dom 150 mil tur och retur upp till Sundsvall och hämtade hem min pärla, så ja varför inte åka till Västerås också. ;) Då grät jag när dom kom hem och var överlycklig, frågan är om jag kommer göra det ikväll också... ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0