Söndag

Hej! :)

Idag vaknade jag runt niotiden och en timme senare var Evelina och jag ute och sprang i skogen med Brownie. I ösregn skulle jag vilja tillägga, men det var härligt. :P Dock så kommer vi inte riktigt överrens (som alltid), Evelina kutar typ iväg en kort sträcka, medans jag hellre joggar i lugnt tempo en längre bit. Jag vet faktiskt inte om vi överhuvudtaget ska kunna klara en mil, men det återstår att se. ;)

Sen var jag hos Magda en sväng och vi gjorde dansen till Småstjärnorna. :)

Efter det var jag hemma och åt lite mat och sedan var det sista gången på buggkursen och det gick rätt så bra idag tror jag. ;)

Nu har jag packat färdigt inför veckan och pluggat lite och snart blir det till att sova. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0