Tisdag

Hej! :)

Idag började vi vid tio och innan jag skulle cykla iväg till skolan så hörde jag någon som sjöng, alltså jag vet inte hur jag ska beskriva det, men det var typ som om man gjorde ett försök till opera eller något, högt var det i alla fall. Jag tänkte vad fasen inte kan det vara Hägg som har fått fnatt och har börjat sjunga också. Räcker det inte med allt spelande? Men jo, det var han. Ni borde känna till honom, Ingvar Hägg förmodligen en utav Kalmars kändaste människor. ;) Han bor under oss och när man möter honom i trappuppgången ska han alltid stanna och prata i minst tio minuter och fråga hur man mår och hur det går i skolan m.m. Han är väldigt snäll och rolig, men jag tycker att han kan dra ner på sitt spelande (och sjungande) en aning. ;)

Efter allt skrattande begav jag mig till skolan och först hade vi byggteori och skulle arbeta med snickerier och inredningar, men jag vet faktiskt inte vad som hände med den lektionen. Förrvirrande blev det i alla fall med alla papper hit och dit och vi blandade ihop varandras och det blev bara flummigt (som vanligt?). ;)

Efter lunchen var det idrott och ja det blev ju inte mycket idrott på grund av brandlarmet. ;)

Till sist så var det ritningsläsning i två timmar och vi satt och jobbade med en massa frågor och det gick sakta, men säkert framåt. ;)

Nu sitter jag här och fryser (det är iskallt i den här lägenheten) och har ont i huvudet, så jag funderar på att gå och lägga mig.

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0