Tisdag

Heeej! :)

Nu ska jag tråka ut er med att berätta allt om hur min dag har varit, så nu kan ni sluta läsa.

Idag vaknade jag alldeles för tidigt av byggarbetarnas borrande... Dom är i källaren och bygger om tvättstugorna och det var faktiskt värre än Häggs spelande. Jag trodde faktiskt inte att de gick att slå det, men så fel man kan ha. ;)

När jag hade gjort mig iordning och ätit frukost var jag iväg och gjorde drogtest. Det låter ju som om jag är värsta knarkaren eller något, men så är inte riktigt fallet. Alla som ska vara ute på OKG och jobba måste göra ett sådant här test innan och jag slipper ju därför inte undan i och med att jag ska vara på NCC därute. Jag hoppas verkligen att allt det här besväret är värt det för helt ärligt alltså det var nog något av det värsta jag gjort i mitt liv och jag tänker inte gå in på några detaljer...

Eftersom det tog längre tid än jag trodde så missade jag idrotten. Däremot så hade jag inte gått miste om något enligt killarna. Det var tydligen svinkallt nere på Fredriksskans (hmm konstigt) och dessutom hade dom haft styrka, så det kanske var någon mening med detta... ;)

Det blev "bara" ritningsläsning för min del idag och nu har vi ätit mat och nu ska jag duscha och sedan återgå till alla läxor och prov...

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

inte 100% längre ahah

2010-04-20 @ 21:12:58
Postat av: Johanna

Näe, men jag höll mig längre än dig i alla fall. ;)

2010-04-20 @ 21:18:38
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0