Tisdag

Hej! :)

Påsklov är det som sagt och varför klaga liksom? Jag har faktiskt inget särskillt planerat den här veckan och det är otroligt skönt att bara få vara hemma och vara. Dock så skulle jag behöva gå till körskolan och göra Astra på datorn, men det är lite svårt när jag är hemma här nu i Fliseryd. ;)

Idag har jag i alla fall fått lite gjort; jag har kört bonniers trafikskola på datorn, gjort lite matte och försökt att ringa och boka drogtest, men det var ingen som svarade och nu kan jag tänka mig att ni tänker varför i allsin dar jag ska göra drogtest och det kan jag minsann svara på. Eftersom jag ska göra min apu på NCC på OKG, så måste jag göra ett drogtest för att få komma in på själva området eftersom det har blivit ett sådant himla säkerhetspådrag där ute nu. Så jag får väl ta och försöka imorgon igen då. ;)

Snart ska Magda och jag ut och springa spåret och ta tiden, fy så jobbigt det kommer bli med tanke på att min kondition ligger på minus noll, men någonstans måste man ju försöka börja. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0