Torsdag

Hej! :)

Så är jag äntligen hemma igen efter en lång dag. :)

Jag "råkade" sova liiite för länge idag, typ till sju eller något. Som tur är så har jag ju nära till nybygget, så jag gjorde mig iordning och åt frukost på "tjugoitio-rasten" istället. ;)

Veckan innan lovet råkade jag också försova mig och då tog jag med mig mackan på vägen till skolan och när jag skulle gå över den stora trafikerade vägen så var det ju mitt i rusningstrafiken, då alla skulle till jobbet. Så där stod jag och väntade på att komma över vägen, samtidigt som jag tuggade på min macka och eftersom det inte är något övergångsställe där eller nått, så glodde folk en aning och jag kände mig allmänt dum. :P

Idag gjorde vi klart taket och det med vindskivor och allt och rev det sen och mycket mer hände inte egentligen. ;)

Efter skolan var det körlektion och jag körde inne i stan och tränade på enkelriktat. När jag har byggvecka så har jag alltid körletion vid fyra och då är det självklart som mest trafik och folk ute. Idag var det bussar, bilar, hundar, barn, cyklister överallt så det var bra träning i alla fall. ;)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0