Torsdag

Hej! :)

Halva dagen har gått åt till att städa rummet ordentligt, så nu är i alla fall det rent och snyggt. ;)

Evelina och jag har varit ute och gått och även idag fick det bli glass. :P

Magda har varit här och vi har letat låt till en ny dans till lilla gruppen, men tyvärr så var det förgäves. Vi hittade ingen bra låt och inspirationen och fantasin ligger på noll till att göra en ny dans just nu. Det känns som att det kanske vore läge för ett break med dansen ett tag för det har varit så intensivt nu hela innebandysäsongen med uppvisningar, danser som ska göras och likaså lappar m.m. Dessutom så har även båda grupperna vuxit väldigt snabbt och mer barn innebär självklart mer ansvar utav oss ledare. Jag tror vi kommer träna fram tills maj ut, men vi får helt enkelt se hur det blir, men dansen tar mycket tid och det gör ju även skolan och körkortet också...

Vi var även ute och joggade runt byn och det blev även två varv på Jugner. Jag hade med Brownie i koppel och Magda sprang en bit i förväg på Jugner och Brownie fick panik när hon inte såg henne längre och drog då iväg som skottet så jag flög som en trasa efter i kopplet. :P

Nu ska jag gå och lägga mig och ladda inför morgondagen som bland annat innebär tre timmars dansträning. :)

/Johanna


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0