Trött...

Hej! :)

Känner att jag börjar bli dålig på att skriva här just nu...

Hur som helst; Idag var det dags för skola igen och ja, det kändes konstigt, som om jag liksom inte borde vara där. Haha, jag har väl kanske tagit det lite för lugnt på lovet och glömt vad verkligheten innebär. ;)

Tro det eller ej, men idag vaknade jag vid 06:00 och var klarvaken, trots att jag gick och la mig vid typ elva igår kväll. Det var en härlig känsla att inte behöva slänga i sig frukosten för en gångs skull. Ni som känner mig vet att jag älskar att sova läääänge och sover dessutom som en stock, så om tredje världskriget skulle bryta ut (vilket jag inte hoppas) så skulle jag antagligen inte vakna. :P

Först var det i alla fall matte och mitt i lektionen så gick brandlarmet, så då var det bara till att traska ut och ställa sig. När det väl hade slutat så gick vi in igen, men vi hann knappt sätta oss förrens det började igen... Jag vet faktiskt inte om det brann eller om det bara var övning, men till slut visste man ju inte om man skulle tro på det där larmet.

Den här veckan är det byggvecka så vi håller fortfarande på med våra takstolar och idag spikade vi luftning och svall.

Efter skolan hade jag körlektion och vi tränade på placeringar och så och jag tror det gick bra, men det går ju inte komma ifrån att jag inte tycker om körskolans bil. Den är så känslig med koppling, broms m.m.

Efter det var jag och handlade lite och nu har vi ätit mat och jag har röjt undan disken och trots att jag är grymt trött, så ska jag pallra mig ner till motionsrummet och röra på fläsket. ;)

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0