Surprise! :)

När pappa kom hem ifrån jobbet hade han med sig en stor kartong och vad var det där i...



Jo, arbetskläder och skor som jag ska ha på apun och på sommarjobbet på NCC. :)







Allting var jättebra, dock så får det nog nästan plats två Johanna i byxorna... Hehe, dom var stora och trots det så var det den minsta storleken på herrsidan och jag kan väl inte påstå att jag är så liten i växten precis, men för en gångs skull kände man sig liten. :P Med med typ ett varv runt med bältet så tappar jag dom inte... ;)

Nu blir der mot hallen och träna dans! :)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

fan vad härligt med lite nya grejer! :)

2010-04-17 @ 08:47:46
Postat av: Johanna

Hihi ja, och jag måste ju ha gjort ett bra intryck på dom i och med att jag fick en tjock bunt med papper på arbetskläder, när jag träffade dom och så fick jag fylla i och beställa vad jag ville ha. ;)

2010-04-17 @ 14:59:40
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0