Borta bra, men hemma bäst!

Ja, så är det faktiskt. Det kan vara bra att få komma ifrån ett tag och se något annat och oftast är det då man inser att man har det väldigt bra här hemma. :)

Vi har tillbringat helgen uppe i Stockholm och det var mycket roligt och trevligt. :)

I fredags var det shopping som gällde och trots att jag ångrade att jag inte köpte en hel del grejer, så tror jag att det vore bäst om jag frös in mitt kort nu i frysen, i typ en månad eller så. Ni har väl sett en shopaholics bekännelse? ;) Ja, helt ärligt alltså. Jag ska fasen inte köpa något på ett bra tag nu. Garderoben är full och jag ska ju ändå gå i mina NCC-kläder hela hösten och vintern. Så lagom tills vinterrean eller något kanske blir lagom att spärra mitt kort. ;)

Lördagen spenderades på Gröna Lund. Detta är ju en självklarhet om man beger sig till Stockholm och dessutom älskar att åka allt. :) Jag tror nog att jag åkte det mesta, typ hälften själv eftersom Albin inte vågar åka dom värsta. I Insane blev jag i alla fall uppraggad av ett gäng killar, så jag slapp att sitta och skrika själv. ;) Skämt och sido, den var faktiskt väldigt rolig, men vilken tillit jag fick som fick ta hand om den ena av killarnas alla värdesaker. Trevliga människor fanns det gott om i alla fall, nästan lite för mycket för det var väldigt långa köer till alla attraktioner tyvärr. Dom flesta brukar säga att Liseberg är bättre än Grönan, men jag vet egentligen inte vad jag tycker. Grymt kul var det i alla fall och efteråt var man helt slut. :P

Bilder kommer framöver. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0