Då var det slut på det roliga...

...och imorgon börjar allvaret igen! Byggkläderna är packade, matlåda fixad och verktygen är framletade. Dock så hittade jag inte bitsmattan, men efter en hel del letande helt i onödan så visade det sig att Albin hade tagit den och lagt den på sitt rum. Inte nog med att man måste ha koll på grejerna på jobbet, men hemma ska man väl ändå inte behöva låsa in dom?

Nu ska jag faktiskt sova för jag ska upp alldeles för tidigt och inte nog med det så ska jag köra själv hela veckan också. Jag vet i fasen hur jag ska lyckas hålla mig vaken egentligen, men det återstår att se imorgon! ;)

Pepzi har koll så inget är glömt. ;)



GODNATT!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: m a t i dl a

fin blogg. är allt bra med dig?

2010-08-08 @ 21:54:27
URL: http://sparklegirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0