Dagen kan sammanfattas ungefär så här:

  • Om jag inte lyckas med mitt yrkesval som snickare, så ska jag satsa på en karriär på ISS. Jag tror det skulle passa mig riktigt bra faktiskt; Inte göra ett skit, men trots det ha en jäkligt bra lön. Dessutom så skulle jag vilja påstå att jag är grym på att städa eller ja, jag har blivit det.
  • Från och med nästa vecka är min framtid osäker.
  • Mitt hat mot Mönsterås kommun blev ännu större på lunchrasten och jag var på väg att drämma mobilen i stenplattorna, men lyckades lugna ner mig.
  • Jag har haft världens jobbigaste huvudvärk typ halva dagen och mitt knä är ännu värre, så nu känner jag även av det på jobbet och det är inte bra...
  • Just nu är Johanna irriterad, förbannad, trött, negativ och ja, jag orkar inte med nått alls.
Livet är härligt!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ät något som innehåller mycket choklad så känns det bättre sen! Ha det bra!

2010-08-31 @ 21:17:18
Postat av: Evelina

Det var jag som skrev inlägget ovan, om du inte förstod det ;)

2010-08-31 @ 21:18:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0