Fredag

Hejsan! :)

Igår var Magda och jag på ledarmöte med FIBK och sen orkade jag inte skriva något när jag kom hem. ;) Det kändes i alla fall som det här mötet behövdes, så man blir lite peppad inför hösten. Ribban måste ligga högt redan första hemmamatchen som blir mot Sandbäckshult i början av oktober. ;)

Nu har jag jobbat klart för den här sommaren och det känns väldigt bra. En hel del timmar har det blivit och en hel del pengar också, som till stor del går in på sparkontot. Vilket gör att det känns ännu bättre att jobba. :)

På onsdag är det dock samma sak som gäller igen för då börjar ju apun och igår lät det som att jag fick vara kvar på NCC livet ut om jag så bara ville för jag sa att dom fick säga till när dom ville bli av med mig, men chefen svarade med en gång: "Det vill vi aldrig! Du är ju den enda som jobbar!". Så ja, det känns bra. :D

Elektrikerna var på mig igår igen, så vi ska äta lunch nästa vecka. Hahaha, det är kul när livet inte är allt för seriöst ibland, utan det går att driva med folk. ;) När jag skulle ut igår på morgonen och hämta en slip och igenom säkerhetskontrollen igen så utbrast en vakt: "Vi måste sluta träffas på det här viset! Du har ju redan gått igenom här en gång!". Allt trevligt folk måste ha hamnat på ett och samma ställe: OKG. Så tror jag i alla fall att det är. ;)

Jag måste bara lägga upp den här extremt fula bilden för att visa hur tråkigt jag hade det idag när jag hade slutat och väntade på resten av gänget som skulle med hem. Jag satt i bilen i cirka en timme och dunkade musik så folk stirrade och jag tror jag hann med att spela Hey Soul Sister typ nio gånger eller nått. :)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0