Fredag

Albin och jag har precis varit borta på Kvillegärde och blivit bortskämda med en massa god mat idag också. Vi är nämligen "home alone" för pappa och mamma håller på att hjälpa Evelina att flytta, så det är typ tredje världskriget här hemma. Nejdå, skämt och sido. ;)

Idag vid typ klockan sex på morgonen så körde jag runt i byn som en jäkla fartdåre. Ja, alltså mer än vanligt. Jag skulle ha med mig "Fliserydsgangsters" och båda hade lyckats försova sig, så dom stod inte där dom skulle. Ingen av dom hade mitt nummer och jag hade inte någon utav deras heller, så då fick jag köra runt och leta efter dom och båda trodde att jag hade kört ifrån dom. Haha, så taskig är jag faktiskt inte för jag vet själv hur lätt det är att försova sig. Hur som helst så kom vi i alla fall ut till OKG och jag fick ursäkta mig att jag var sen, men som tur är så har jag en bra chef. ;)

Dagens jobb har infattat städning, städning och åter städning. Jag kunde lika gärna ha varit på ISS idag istället. Nu är jag i alla fall trött allt äckligt snus och muggar med mögligt kaffe i. Fyyyy, jag blir äcklad bara jag tänker på det. Jag träffade även på typ världens största spindel, inte så trevligt. Det är besiktning på tisdag så då ska allt vara klart och iordning och det är det verkligen inte. Elektrikerna och plåtslagarna är inte färdiga än och det känns meningslöst att städa innan dom är klara med allt för när elektrikerna har varit någonstans så ser det ut som ett bombnedslag med kablar och skit överallt. Det är verkligen inte roligt att gå och plocka efter andra. Vi hann inte ens med fika i eftermiddag för att det var så mycket att städa... Livet är inte lätt. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0