Innebandyträning

Jag kom hem för några minuter sedan och det första jag gjorde var att kasta mig in i duschen för jag badade nästan i svett. Riktigt jäkla slut är jag och detta är bara första träningen. Jag får nog vara glad om jag ens kommer upp ur sängen imorgon för jag kommer ha sån grym träningsvärk.

Tanken är at jag ska vara med och träna i damlaget fram tills jul medans jag bor hemma. Jag känner att jag måste liksom hålla igång med något mer för min kondition ligger på minus noll och det kändes verkligen idag. Jag har inte hållt i en innebandyklubba på över fyra år så det här ska bli intressant. ;)

Nu måste jag i alla fall gå och borsta tänderna och blåsa håret och sedan SOVA!

Godnatt! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0