Man kanske skulle ta och börja på PEAB istället?

Haha ja det är ju det jag säger! På jobbet händer det alltid en massa och man stötter på nya människor varje dag och jag vet inte hur många gånger man använder det där allra största leendet och säger: "Hej hej!" till männsikor som man aldrig har sett innan. :) En vakt sken upp som bara den när han fick se mig och hälsade så himla trevligt, typ världens gladaste heeeeej. :) Trevliga människor kan det aldrig bli för mycket utav när det finns motsatsen till människor som kan förstöra en hel dag bara genom att vara otrevliga.

Idag så stod jag och pratade med några killar ifrån Peab om lite allt möjligt och då så kommer givetvis min chef och går förbi på andra sidan stängslet och säger: "Rör inte henne, hon tillhör oss! NCC". Dom andra svarade att dom redan hade lyckats övertala mig, men så var ju inte fallet. ;) Konkurrenter gäller det att ta på rätt sätt. ;)

Idag har jag grejat med lite utav allt möjligt och var även inne på CSV en sväng och socklade färdigt, så det är klart på besiktningen på tisdag. Jag gick med en fyra meters golvsockel genom säkerhetskontrollen. Det ni, det kallar jag precision och precis som allt annat så var den tvungen att gå igenom scannern eller vad det nu är, men det gick faktiskt även om det såg lite roligt ut. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0