Måndag

Som sagt; trött är vad jag är, om ni inte har missat det. ;) Förra veckan när jag körde själv varenda dag så gick det hur bra som helst att gå upp, köra själv och jag kom hem pigg och glad varenda kväll. :) Kanske berodde lite på dom snygga ställningsbyggarna. ;) Haha nej, dom såg jag inte förräns i fredags så jag vet inte vad det berodde på. Jag kanske bara är allmänt seg idag och hoppas på en bättre dag imorgon för då är det ju träning också. :)

Förresten på tal om dessa snygga, unga ställningsbyggare som jag såg. Haha ja, det var ett helt gäng som jag gick förbi och alla var i typ min ålder. :P Ska man ha nått så ska det fasen vara en ställningsbyggare och inget annat! Och jag som ville bli ställningsbyggare om det inte hade varit så satans tungt! Grymt kul är det i alla fall och med sånna jobbarkompisar hade det ju varit nått. ;) Skämt och sido. Jag gillar mitt jobb i alla fall för man träffar så himla mycket trevliga människor. ;)

När jag ändå är igång om "på tal" och sånt så hände det mycket roliga, konstiga och lustiga händelser i fredags. Ja, det som jag såg på jobbet har jag ju redan sagt. Vi hade även radion på för ovanlighetens skull och P4 (ännu ovanligare). Jag tycker inte att det är någon särskilt bra kanal, men precis när jag skulle byta så började dom prata om Fliserydsdagen och ankracet. Jag tänkte: "Vad är detta liksom?" och fortsatte istället att lyssna och dom sa att dom hade ringt upp en Fliserydsbo som dom skulle prata med. Jag var ju givetvis tvungen att lyssna vidare för det skulle ju säkert vara någon jag kände igen, men när personen började prata så kände jag inte igen rösten. Sen sa dom Per Magnusson och jag utbrast: "Men det är ju pappa!". Hahaha, det var lite kul faktiskt. Radio Kalmar hade ringt upp honom och ville prata om Fliseryd och Fliserydsdagen och jag hörde inte ens att det var han. :)

Efter jobbet och tre timmars dansträning var jag helt slut, men ändå så var jag så envis och satte mig i bilen vid tio och körde till Victors stuga i Pataholm. På vägen dit klippte jag en hare med tiguanen i cirka 50 kilometer i timmen! Hur lyckas man? Det blev som tur var inget på bilen, men vad arg jag blev på mig själv. Det var i alla fall en trevlig kväll med ett härligt gäng. :D

Alltså, jag förstår om ni inte fattar något av ovanstående, men jag är som sagt var lite flummig just nu och låter bara fingrarna skriva. ;)

Idag har vi rivit formen som vi gjöt i i fredags och städat hela dagen. Det är besiktning på bygget nästa vecka så nu är det väldigt lugnt. ;)

Over and out, jag ska sluta att skriva massa onödigt nu! ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Jasså det är därför du är så trött jämt, du har fullt upp med att spana på ställningsbyggarna. ;) Tycker det verkar ganska onödigt att ha en sådan, risken är ju stor att de ramlar ner eller får en spira i huvudet och då är det tack och hej :P Ha det bra!

2010-08-17 @ 17:53:09
Postat av: Johanna

Jajemen, jag kunde aldrig i mitt liv förställa mig detta ute på OKG. ;) Finns något för alla, bara att välja och vraka. ;)



Ha det bra bra braaaa! :)

2010-08-17 @ 22:00:35
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0