Min drog

Det har väl inte gått att missa att jag älskar prickigt? ;) Så fort jag kommer in i en affär så dras jag till det som är prickigt. För några år sen var det inte alls lika vanligt som det är idag så då köpte jag verkligen ALLT som jag kom över. Nu har det blivit så himla populärt så mycket utav grejerna i mitt rum är prickigt, kläder, skor, elgitarren, mopeden ja, you name it! ;) Källaren är full utav alla mina flyttlådor som innehåller bland annat prickiga serviser, stekpanna, kastruller, muggar, bestick, glas, krukor, gardiner. Allt är prickigt så det kommer bli julafton när jag får packa upp allt igen för hälften har jag glömt bort under alla åren utav samlande. ;)

Jag får dock aldrig nog utav alla prickar, utan det har blivit lite utav min drog. :P

Självklart så såg vi en hel del prickigt i Stockholm, bland annat jackan nedanför och jag höll på att svimma när jag fick se den. Den kostade runt 1500 och den fanns inte i någon mindre storlek, så det var kanske tur det för annars hade det blivit svårt att inte få med sig den hem. ;)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0