Mot Kalmar

Jag har nyss varit och klippt mig och det blev väl bra, fast håret blev ju som såklart kortare och det gillar vi inte. Däremot så var det väldigt slitet och mamma lyckades övertala mig förra veckan till en klipptid, även om jag hade kunnat gått ett halvår till med mitt rufs, men nu är det i alla fall klippt. ;)

Nu ska jag bege mig mot Kalmar när mamma kommer hem med bilen och vi har fikat. :)

Jag ringde nyss till Ussa och förvarnade henne om att jag kommer att dyka upp och första frågan var: "Vad vill du ha och äta? Ska vi ha kinamat ikväll? Eller du kanske vill ha pizza?". Det kanske finns en anledning till att pappa kallar mig "gräddbullebarnet"? :P

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Anonym

DET ÄR BEFOGAT!!!!

2010-08-23 @ 17:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0