Ner mot hallen!

Jag ska snart bege mig mot sporthallen och träna innebandy, trots att mitt knä inte är bra. Lika bra att skiten brister för då får jag ju i alla fall reda på vad det är som spökar. Lustigt är det i alla fall.

Idag har jag gjutit lite. Dom försöker med olika knep för att få över mig på betongsidan, men så lätt lurar dom mig inte. ;)

Det blev nästan två timmars lunch med "krismöte". Ja, idioter kommer man aldrig ifrån utan dom finns överallt tyvärr. Dock så har jag ju egentligen inget att säga, utan jag sitter bara och ser söt ut typ med 20 andra NCC:are i matsalen. ;)

Imorgon är det besiktning inne på CSV, så då vet jag inte vad vi ska hitta på egentligen, men det löser sig förhoppningsvis. ;)

Pusshej!

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0