Onsdag

Jag kom hem ifrån dansträningen för typ en timme sen och nu är jag nyduschad och har smällt i mig macka, blåbär och O´boy. Så fort jag börjar jobba så börjar jag äta som en häst och det känns som att jag äter femtioelva gånger om dagen, men ändå så är jag hungrig innan och mätt efteråt. :P Det kostar att ligga på topp. ;)

Inatt somnade jag inte förräns efter elva och knappt sex timmars sömn är inte att rekomendera. Till jobbet körde jag med radion på högsta volym och tvingade mig själv att sjunga med för att inte somna. Nejdå så illa var det faktiskt inte, men psykiskt så var jag helt klarvaken igår kväll efter träningen, medans kroppen var helt slut och benen värkte som bara den. Imorgon är vi på att igen, härligt! ;)

Idag har vi rivit ett tak och en vägg och ett tag kunde man faktiskt tro att det snöade för fy fan vad det dammade. :P

När jag kom hem så var det bara till att slänga i sig mat och iväg i bilen igen och träna dans. Idag gick det väldigt bra och jag tror faktiskt att allt kommer att gå ihop sig på lördag. :)

Nu måste jag sova!

Pusshej

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0