Onsdag

Heeej! :)

Det känns som att jag skulle kunna göra en hel dokumentär om mitt jobb för det händer en hel del. Idag har jag satt lister och grejat med dom där jobbiga skyltarna på alla femhundrafetioelva dörrarna som finns överallt.

Det har varit så himla varmt och äckligt, så jag har gått och svettats som bara den och tänkt: "Fy, jag måste lukta skit!". Men så möter man Peter och det första han säger är: "Men Johanna, du kan ju inte komma till ett bygge och lukta parfym!" Jag känner ju ända hit hur du luktar gott!" Haha, då kände jag mig bara ännu äckligare. ;)

När jag stod och skruvade vid en ytterdörr, så hör jag: "Vad i helvete!". Det är fult att svära, jag vet, men han sa så. Jag vände mig om och fick se ett gäng elektriker som stirrade på mig och sedan sa en av dom: "Vi tar den här vägen istället." Hahaha, dom skulle till matsalen, men tog istället en omväg rakt emot mig. Sedan frågade dom om jag skulle med och äta på skämt. Jag skämtade tillbaka om att det var cirka en timme kvar till lunch och det hade dom nog inte förväntat sig för dom blev helt stumma och gick därifrån. Det var lite kul faktiskt, men jag fattar inte varför folk glor så.

Igår pratade jag med min klassföreståndare och han sa att apun börjar nästa onsdag! Fyyyyy f*n! Jag som vill va i Kalmar och hinna träffa alla igen, men icke. Så det blir endast några timmar i skolan på tisdag, så meningslöst.

Nu ska jag i alla fall dra en raggarunda på byn och fixa lite grejer. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0