Onsdag

Hej! :)

Idag har det varit fullt upp. På förmiddagen blev det flera timmars vedkörning så till slut så trodde jag nästan att pannrummet skulle sprängas av all ved. Det skulle inte förvåna mig om min fina vedhög som jag stod på pall och floade rasade för så fullt är det.

Efter det klippte jag gräset och glassbilen höll faktiskt på att köra in i vårat staket. Alltså som tur var så gjorde han inte det, men det var nära. Hahaha, vad orsaken var vet jag inte. Det var i alla fall en ung manlig förare så han kanske inte är van. ;) Eller så blev han så jäkla rädd när han fick se mig; Ett vitt spöke i bh, minimala shorts och solglasögon. Det roliga är att glassbilen stannar precis utanför vårat hus i några minuter ifall någon ska ha glass, så där stod han och jag kände mig väldigt utstirrad. Däremot så är det ju våran trädgård och vem fan bryr sig om hur man ser ut egentligen? Jag bjuder på det i så fall. ;)

När allt gräs var klippt så var det bara till att göra sig iordning och ge sig iväg ner mot hallen för att träna dans. Det gick verkligen över förväntan och det var mer barn än förra gången. Nu känns det som att vi är på gång med "lilla gruppen" och för "Starlights" så släppte verkligen allt på slutet, så vi satte första versen och refrängen. :) Så nu känns det ännu mera hoppfullt än vad det gjorde innan. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0