Seg dag

Fy vilken tråkig dag. Det känns som söndag och det händer absolut ingenting. Man känner sig väldigt seg och orkar inte göra något alls och det kanske är lika bra för veckan som kommer är det full rulle. Allting drar igång igen. Jobb, kanske övertid inne på CSV och träning varenda kväll förutom måndag. Helgen är inte mycket lugnare heller med Fliserydsdagen nästa lördag, så jag får väl passa på att njuta utav lugnet nu då så länge det varar. ;)

Det ska däremot bli väldigt skönt faktiskt att börja jobba igen och få lite ordning på tiden och självklart tjäna pengar. Träning behövs också för den delen, men jag kommer nog att vara helt slut nästa helg. :P

Idag har Evelina och jag varit ute och gått två gånger med Brownie, varit och hälsat på Maja och varit en sväng i affären. Idag var det dagen före, veckan innan, tiden emellan, månaden efter. Haha, han som äger affären frågar ofta mig om det är fest ikväll eller om det är dagen efter. Då börjar man ju undra vad man ger för intryck på folk? Haha, jag är ju inte riktigt den som är ute varenda helg och gör stan osäker, så jag vet inte vart han har fått det ifrån. Men vad ska man tro egentligen när jag kommer in i byggkläder ena dagen och högklackat och hatt andra? ;)

Nu ska jag sluta att skriva en massa onödigt skit och istället gå ner och duscha. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0