Such a perfect day

Jajemen, nu är det NCC som gäller framöver och det första chefen gjorde idag var att skryta med mig, så till slut skämdes jag nästan. Ibland har jag svårt för att ta till mig komplimanger och bra kritik och det är synd, men detta har jag levt på hela dagen. Som sagt: Jag stod och pratade med chefen om nya jobb och så och jag sa att jag håller tummarna för att vi får dom nya jobben och han frågade om jag verkligen trivdes. Visst gör jag det! :D Ibland har jag en jäkla röta när det gäller saker, men jag kunde aldrig föreställa mig att min apu skulle bli så här bra och att jag skulle hamna med ett såndant här härligt gäng och en väldigt bra chef. Min första praktik på en byggarbetsplats och det känns liksom rätt med en gång. :)

Hur som helst: Chefen sa i alla fall att dom är "jättenöjda" med mig. "Jag är alltid på hugget, visar intresse och jobbar väldigt bra." Det gjorde verkligen min dag kan jag säga. :D

Idag har jag sprungit runt på det stora bygget och satt skyltar med rumsnummer. Det var flera hundra rum och dörrar, men jag fick ihop det även om inte vissa rum är byggda än. ;) Jag trodde jag kunde bygget på ett ungefär, men jag hade verkligen helt fel. Idag upptäckte jag till och med en ny våning och det roliga är att man kan öppna en dörr och man tror ju givetvis att det är ett rum bakom, men vips så är det bara ett stort, djupt hål på flera meter med en massa kablar. Det gäller att se vart man sätter fötterna. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0