Ta't lugnt!

Evelina, min älskade syster jag blir orolig nu! Vad har hänt med dig sen du åkte ifrån Fliset igår? Du verkar ju mer förvirrad än mig och det är illa. TA DET LUGNT MED ALLT OCH TÄNK TILL EN GÅNG EXTRA INNAN DU GÖR NÅGOT!!!

Okej, det kanske var att överdriva med att skriva ett helt inlägg om detta, men det känns faktiskt mer meningsfullt än att skicka ett sms eller så för ringa gör vi ju inte i vår generation. ;)

Jag tror inte att vi ska behöva vara oroliga, men ha det bäst så syns vi till helgen. :)



/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Du om någon borde väl veta att jag alltid tar det lugnt. Men ibland kräver situationen att man skyndar sig på och då är bäst att göra det ordentligt ;) Ha det bra du också och krama Brownie från mig!

2010-08-10 @ 17:59:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0