Tisdag

Jag är påväg att sova när som helst, men eftersom håret inte är riktigt torrt än så kan jag skriva lite här. ;)

Idag så har jag varit med Magda. Vi var ute och gick med Brownie, spelade kort och gjorde även klart dansen till Starlights. Helt otroligt egentligen... Den dagen vi sätter allt och alla är i samma takt, den dagen kan vi känna oss så jävla fucking bra! Haha, det var väl kanske att ta i, men ja låten är fyra och en halv minut och det är ett virrvarv av rörelser. :P Men om man bara ger sig fan på det så går allt! Så är det faktiskt. ;) Förlåt för alla svärorden. Mamma brukar klaga på att jag svär alldeles för mycket så jag kanske borde bättra mig.

Glass är gott, så gott att Johanna lyckas kladda ner tröjan. :P



Fy så oseriös jag är ibland. Det finns mycket som jag kan bättra, men vet ni vad? Jag tror jag tar och skiter i det för det är ju så jag är. ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Duktig tjej som är ute och går med hunden! Du ska få en scoobysnack när jag kommer hem ;) Ha det bra!

2010-08-04 @ 17:42:47
Postat av: Johanna

Näe fy, så äcklisch!!! Detsamma du. ;)

2010-08-04 @ 21:17:34
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0