Torsdag

Är det redan torsdag??? Eeehh, veckorna går snabbt!

Idag har vi haft det ganska så lugnt på jobbet, men tiden gick ändån. ;)

Jag ska iväg och träna innebandy om en stund och vi ska springa spåret. Hjälp mig! Jag har ont exakt överallt och drog i mig en pizza för en timme sen. Haha, hur ska det gå? :P

Det blev ju inte precis någon "mjukstart" på veckan; träning varje kväll, upp tidigt, köra 11 mil varje dag och jobba så svetten rinner. ;) Men det ska väl gå att vänja sig vid det också. ;) Jag klagar inte och det har faktiskt gått över förväntan med att gå upp i tid och orka köra bil alldeles ensam. :)

Nu ska jag greja med lite saker och sedan se om jag hinner bort till farmor och dom en sväng innan träningen. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0