"Vem kan stoppa mig när jag bara rullar fram"

Det blev kinamat till middag och det satt ju inte helt fel, så gott! :P

Ussa och jag var och handlade en sväng förrut och jag träffade Agnes, som det var ett tag sen man såg så det blev en liten pratstund med henne. :)

Nu har jag duschat, sett på "Fångarna på fortet" (det var ju favoritprogammet när man var liten), pratat lite med skåningen och ätit en massa onyttigt. Jag tog faktiskt med mig träningskläder och skor och hade en liten tanke om att gå ner och träna i motionsrummet förrut, men det orkade jag inte utan istället blev det godis framför datorn. Jaja, imorgon kommer jag ju hem till verkligheten igen och då är det ju även innebandyträning. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0