Juluppträdande

Det gick väldigt bra idag och precis som alltid så var barnen jätteduktiga! :D Dom sjöng som jag vet inte vad och dansen satt den med! Helt otroligt egentligen eftersom vi bara har övat på detta två gånger.

Det som dock är lite synd är att A-lags spelarna alltid ska gå in på planen mitt under vårat framträdande, trots att vi säger till dom varje gång! Det ser liksom bara lustigt ut och jag skulle känna mig dum om det var jag som stod där och glodde... Respektlöst mot oss helt enkelt.

Tyvärr så blev det bara den här bilden idag för jag hann aldrig att ge kameran till pappa... :/ Riktigt synd och egentligen så skulle vi ha filmat allt idag för så bra var det faktiskt! :)



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0