Lördag

Godmorgon! :)

Det hör inte till vanligheterna att jag är uppe så här tidigt på en lördag och jag har faktiskt hunnit med att äta frukost också. ;)

Igårkväll somnade jag i soffan framför Idol och det är inte heller vanligt, men så trött var jag. :P Dansträningen var mycket intensiv, men allt gick skitbra! :D Vi hann gå igenom hela dansen och sjunga låtarna flera gånger och köra igenom allt tillsammans med ljusen och det.

Om allt går vägen idag så är det typ ett under. Jag kan erkänna att jag redan är nervös och det är mycket som ska stämma för att det ska bli bra; Komma ihåg låtarna, spela rätt ackord, ha koll på hela dansen, fixa musiken, lyset, ljusen, brandlarmet, ha koll på alla 30 barn och framför allt se till att ingen innebandyspelare går in på planen och förstör allting.  Det här kommer bli så kul om allt går som det ska och gör det inte det så är det bara till att le och låtsas som inget har hänt. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0