Onsdag

Hej! :)

Dagen började väldigt bra när Mats ringde och pratade lite. Han sa bland annat att min loggbok var den bästa som han någonsin läst. Jag blev faktiskt lite chockad för jag var inte riktigt nöjd med den. Däremot så har jag väldigt svårt för att bli helt nöjd med saker som jag gör för jag sätter alltid väldigt höga krav på mig själv och det kan bli jobbigt. Det gör så att det blir svårare att ta åt sig utav allt folk säger som är bra, så för att jag ska fatta att det duger så måste jag intala mig det flera gånger om och då är det lätt att jag tjatar om det här också...

Idag har vi rivit och gjutit igen några brunnar och när vi skulle åka upp och byta om så hade vi disco i bilen. Hehe, jag kan berätta mer om det sen för nu ska jag iväg till affären och sedan lägga mig i blöt. När jag tog av mig kläderna så bara rasslade det om mig och en hel kakelfabrik åkte ut på golvet, så då kan ni tänka er hur mycket damm jag har i håret, ansiktet och på armarna. ;)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0