Onsdag

Precis som vanligt så har det hänt en hel del idag...

Mats har varit på besök för att nämna något och när vi satt och fikade så gick givetvis brandlarmet. Så vi tryckte i oss kakorna och gick ut i kylan. Observera att det var samma branddeckare som hade gått, som jag hade igång förra veckan, men den här gången var jag INTE inblandad (även om folk trodde det). Även denna gången var det ett fel gjort ifrån bevakningcentralens sida... Behöver jag säga att jag är mer än trött på det här brandlarmet?

Det var kul att träffa Mats i alla fall och vi hade som vanligt mycket att prata om. :)

För övrigt så har jag beskådat ett snöbollskrig: ISS vs. tyskarna och jag hann tyvärr aldrig att se vilka som vann. Vi har kört disco i firmabilen och bråkat om vilken kanal vi ska lyssna på, jag har suttit på handbromsen (så vi har kört med den i), blivit bestulen på pommes i matsalen. Ja, detta är bara en bråkdel utav allt lustigt som händer ute på halvön en helt vanlig dag. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0