På g igen...

Hejheej! :D

Sakta men säkert så börjar allting kännas lättare igen för idag har jag orkat jobba. :) Dock så har jag haft en fruktansvärd huvudvärk, men det har funkat ändån.

Dom här två veckorna så är vi bara fyra stycken som jobbar. I vanliga fall är vi cirka 15 man så det är ganska så lugnt och skönt. :) Eller ja väldigt lugnt ska jag säga för det är den "lite äldre delen" utav gubbarna som jag är med. Det är absolut inget fel med det, utan jag trivs jättebra med dom också och det kan va skönt att få hinna äta upp maten för en gångs skull, istället för att man ska bli tvingad till att vara med på en massa kortspel (som jag ändå spelar ut dom på ;)). Haha ja det är verkligen full rulle med hela gänget och en massa bus och jävelskap, men jag bara älskar det. :)

När jag frågade Lasse om hur det hade gått med alla jobb förra veckan så sa han: "Det har inte gått alls för du har ju inte varit här och styrt upp det, du har varit saknad med andra ord." Haha, jag skämtade givetvis bort det där, men han var typ gravallvarlig så jag vet inte hur jag ska ta det. :P

Hur som helst så är det skön att vara tillbaka igen för man har blivit så himla van vid jobbet, alla snälla jobbarkompisar och ja hela okg för det är en speciell stämmning där ute. ALLA är trevliga och man kan prata med vem som helst typ. :)

Nu blir det tvn och lite glass. :P

/Johanna



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0