Dagen i sin helhet

Jag kan ju berätta lite om dagen också...

Först hade vi svenska och var i hörsalen och såg på film och samtidigt betygssamtal med Sara och hon sa att jag ungefär låg på VG och att det bara hade gått uppåt sen vi började, så det är väl ändå positivt.

Sedan var det religion och det betydde även prov. Fy så svårt det var! Jag hoppas verkligen att jag får G på det alltså...

Efter lunchen var det till sist natur och då såg vi på film och arbetade med några frågor.

Innan jag skulle gå hem var jag uppe i måleriet en sväng och hälsade på målarna och vad hittade jag dom? Jo, dom satt och fikade i klassrummet. Hahaha, varför blev jag inte förvånad. ;) Liiite slappt har dom det allt. Hihi, men det var roligt att träffa dom en stund för trots att jag har en ny klass nu och trivs bra, så är det ju klart att man saknar dom ibland för dom är ju världens snällaste. :)

Nu blir det plugg!

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Frida

Jo dom flesta brukar kika förbi när vi har fika ;) haha! Det var kul att du kom upp även fast jag inte blev särskilt social sen ;P

2010-02-19 @ 06:09:19
Postat av: Johanna

Haha, då kanske det är så att ni fikar väldigt ofta då? ;) Det är alltid lika roligt att träffa er för ni är ett sånt härligt gäng! :)

2010-02-20 @ 15:11:10
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0