Idag är min blogg 1 år! :)

Ja, tänk... Ett helt år har jag skrivit här om alla grejer som händer i mitt härliga liv... Händelser, bilder, tankar, känslor, låtar... Så personligt som det bara går helt enkelt! ;) Sen att andra sitter och läser detta kan kanske kännas lite konstigt/skrämmande, men jag gör det mest för jag tycker det är kul och när man har tråkigt så är det himla roligt att gå tillbaka och läsa gamla inlägg för saker och ting förändras ju... ;)

Den här bilden togs för nästan exakt ett år sen...



Detta ska ju självklart firas och vad kan passa bättre än marängschwiss??? ;)

/Johanna

Kommentarer
Postat av: Evelina

Grattis på 1-årsdagen! Om du inte orkar alla marängschwiss kan ta du hem resten till mig ;)

2010-02-11 @ 19:29:32
Postat av: Johanna

Hihi, tack så mycket! :) Det blir aldrig något över av det inte.... :P

2010-02-11 @ 20:16:20
URL: http://hattiifnatten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0