Jag hatar snö...

Hej! :)

Igår kväll var Louise här eftersom mc-gänget var uppe i Finsjö, så kom hon hit istället. Vi var i Oskarshamn och hämtade kinamat till hela gänget. Mycket gott var det. :P

Sedan såg vi på Melodifestivalen och Dirty dancing och tryckte i oss en massa chips... :P

Tyvärr så syns Louise och jag alldeles för sällan nu för tiden, så det var verkligen roligt att hon kom. :)

Idag vaknade jag vid halv sju av en jädrans smäll och tänkte att nu måste det vara taket som har rasat in, men riktigt så illa var det inte. Dock så var det altantaket som hade brakat ihop... Mamma och pappa var ute och kollade till det, innan dom åt frukost. Sedan gick dom ut igen och Evelina också och skottade bort all snö. Jag försökte dock somna om igen eftersom jag knappt hade sovit sex timmar, men efter tio någon gång gick även jag ut och hjälpte till med det jag kunde göra...

Nu har jag duschat, gjort mig iordning och snart packat färdigt alla grejer som ska med till Kalmar. Vi ska åka ner dit ikväll och fira Ussa och lämna av mig då såklart. ;)

Men nu blir det snart mat och sedan buggkurs!



/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0