Klippning och ansiktsbehandling

Idag var jag och klippte mig hos Mathilda i Oskarshamn. Det var ett halvår sen sist, så det var väl på tiden. Hon tog några centimeter på längden och luggen klipptes lite sneare eller vad ska man säga... Det blev kortare i alla fall, mycket kortare och det ångrar jag nu så här i efterhand... Vill ju ha långt hår och luggen ska jag aldrig mer klippa kort, det har jag lärt mig nu, men men det växer väl ut om typ ett år eller nåt...

Efter det var jag på ansiktsbehandling i en timme och det var verkligen behövligt för jag avskyr min hy, oren och fullt med pormaskar. Så hon rengjorde, masserade, ångade huden och klämde även porerna, masserade, la ansiktsmask m.m. Det var verkligen jätteskönt och när jag reste mig upp igen efter en timme kände man sig helt flummig och lite borta.

Och jag tänker inte visa någon "efterbild" för jag är alldeles prickig i ansiktet, haha... Hoppas att det lägger sig snart igen...

Nu har jag ringt till arbetsledaren på NCC och jag ska dit och skriva under papper om min apu och så om ungefär två veckor, då vi har studiedag. :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0