Ledig

Heej! :)

Idag har vi haft en så kallad "uppsamlingsdag" i skolan, då vi ska ta igen rester med mera. Mats tyckte dock att alla kunde få vara lediga, så det var skönt. Fast jag hade ju varit ledig i vilket fall som helst eftersom jag inte har några rester. ;)

Jag fick alltså sovmorgon till tio och det var skönt! :) Efter frukosten gjorde jag mig iordning och gick till körskolan för att boka tider, men han var inte där. Så jag satt där i över en timme förgäves, så jag får gå och fixa det på måndag istället.

Vid fyratiden kom Magda och vi var och åt och gick på stan. :D Det var mycket roligt, som alltid! :D

Nu ska jag packa och sedan sova! :)

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0