Onsdag

Heej! :)

Det har snöat och blåst hela natten, för er som inte märkte det idag... ;) Jag pulsade fram i stora snödrivor med cykeln till skolan på morgonen för att först ha matte B. Jag arbetade på i boken och läraren tyckte att det var bra att jag låg lite före, men på något sätt så var det som hon inte tyckte att jag skulle jobba snabbt (?) för hon påstod att hon inte hann med att ha genomgång när jag jobbar före planeringen hela tiden. Men ifall jag inte förstår så ber jag ju självklart om hjälp och jag påstår inte att jag jobbar snabbt, utan i min egen takt...

Sedan cyklade jag, så gott det gick bort till nybygget. Christoffer och jag gjorde klart scenen till dagisbarnen och den blev faktiskt bra. :)



Sedan hjälpte vi några andra med det så kallade "omklädningsrummet" som ska bli. Vi håller på att isolera taket och lägger golv där uppe. ;)



Efter skolan åkte jag hem och bytte om, slängde i mig lite mat och tog sedan bussen in till stan och mötte upp Cassandra. :D Vi åt glass och gick och kollade lite på stan. :)

Imorgon är jag ledig! :D Så himla skönt! :D

/Johanna

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0